Lets begin again

Hej!

Jag vet att de var ett par dagar sedan som jag verkligen la ner lite tid på ett inlägg.
Men jag har bara inte orkat. De händer inget i mitt liv just nu..mer än att Devin
växer så de knakar. Han har blivit sååå jobbigt med att få o sova på kvällen...
ibland har jag tur och de tar väl 10 minuter, men ibland kan de asså ta upp till 2-3 timmar..

Glider mest om dagarna, vaknar, äter, umgås med bebisen, sedan sova igen.
utråkad utråkad utråkad...men det är ävl en del av mammaledigheten..

Vad händer just nu då?
Vi ska måla om vårt rum som jag säkert nämt innan, men de sker aldrig för min sambo
pallar inte.. kul. Sedan så ja.. nej man väntar på att veckonrnapfpadjpsdjfsd

fkpofapijfajfpsa bla bla bla.. så kul är de.



Nej nu ska jag sova.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst :) Vart bor ni å? :P

2009-10-20 @ 09:46:31
URL: http://eliasmammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0