Avlopp, klet och chill

Hej!

Inatt sov Devin bra som fan, dvs hela natten, vaknade bara
en gång vid 5 och åt, sedan däckad eigen till 10. Som vanligt efter
2-3 timmar så vill han sova igen. Och nu ligger han däckad i vagnen och sover!
haha, de känns som att han jämt sover! Den som endå kunde göra de =D

Vattnet rinner inte som de ska i vårt avlopp i badkaret, ska man bada så kan
man skippa badploppen som håller tätt i hålet, för de rinner endå inte ner.
Jag fick damp och skulle ner där och fixa, efter många frenetiska minuter
när jag insåg att det var hår och gegga I det jäkla röret, som jag inte kan rengöra..
så la jag av en stor SUCK! men efter många om och men och diskhandskar,
borstar och medel så rann de som de gjorde. Med tanke på att jag är lite..
ja vad heter de när man städar så ofta?.. pedant? ja iaf! De blev ju rent där under
badkaret, då såg jag snett under toan, en massa DAMM!...jo jag dammtorkade fan av hela
badrummet som om livet hängde på det. Men visst fasen blev de renare än renast!

Devin fick strax efter de sitt käk då, 150 ml ur napp nr 3, och däckade på störd efter de.

Pappa kommer om en stund, han hade en ideè om något...!

Jag hade tänkt att jag skulle duscha, fixa lite käk, sedan göra varm oboy, krypa ner
i soffan och glo på king kon el nåt annat bra, helst en film.

Nej nu ska jag återgå till lite fler småplock.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0