Bloggvädret är dåligt!

Hej!

jag inser att mitt bloggande är lite dåligt, ber om ursäkt.
Men jag glömmer bort att blogga eller så känns de bara onödigt?
Vissa dagar vaknar jag, går upp, leker med Devin, äter.. ja
inget kul o höra alls liksom. Så jag vill ju inte blogga om sådant
som folk endå tycker är astråkigt att läsa?..

IAF!.. Idag så ärre ju måndag, Eric började vid 7 imorse, slutade 2.
Jag och Devin var upp vid halv 10 ugnefär, el ja, iaf Devin ;P
Jag har varit duktig och gått till ICA och handlat, blev lite av varje.
Eric stack föresten iväg till Tingsryd igen, två av hans polare
har köpt en likadan fyrhjuling han skaffade, haha för dom blev såååå
sugna på att köpa en när dom såg Eric glida på sin, haha =D

Syrran färgade håret ikväll, sedan har vi som vanligt tramsat oss.
Har en asrolig video på oss när vi fjollar, lol, det var lite kul o se på
sedan efter haha, är vi helt retarderade eller? ;D

Jag tänkte att dom gångerna jag bloggar så tänkte jag lägga in en lista,
typ en åsiktslista om lite småsaker.. ja ni märker vad jag menar om inget
annat sker, mest för sakens skull love it or hate it..

Pappa hade gett oss nån vitlökssås han gjort då, och ikväll har jag ätit de med
gurka, och seriöst, JÄVLAR vad vitlök! bara känner såhär flera timmar efter hur
jag osar! jisses. Men aja gott varre iaf.


Lina tycker en massa [eller vad man kan kalla det]
- Jag tycker att man är gammal om man får första barnet när man är över 27.
- Jag tycker inte att det är fel av unga mammor att leva på soc.
- Jag tycker att växjö består av 80% fjortiar,..blond som brunett.
- Jag tycker att 80talsmodet kunde få vara just 80tal på 1980talet, me andra ord låt de va.
- Jag tycker att folk som gillar svenska TVprogram, husvagnar, ja u name it är WT (gräns)
- Jag tycker att de finns allt för många wannabe Kissie bloggare
- Jag tycker att UGGS borde brännas. DONT CARE om de är mode.
- Jag tycker att meninngen med livet är att skaffa familj, vad annars?
- Jag tycker att de räcker med 23 grader året om.


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0