Bröööööl

Hej!

Ja vad har hänt idag? och igår lite med då..
Jag var på föräldrarträff och träffade mammor,pappor o bebisar =)
Sedan följde jag med Jhonna och Johan hem med deras lille son
Pontus med då såklart! Jhonna klippte mig! så nu är de långa håret
BORTA! =D nu är de typ till axlarna och RÖTT! =D FY FAN vad skönt
att slippa långt jäcla hår som bara ger mig huvudvärk! amen!

Idag har jag inte gjort ett piss, mer än att småstädat lite, för My
kom o hälsade på. Syrran bakade morotskaka till Leos
födelsedag. Leo är min lossasmammas sons flickväns son =)
invecklat? =D haha.. ska försöka en dag att förklara hur min släkt ser ut.
Haha man kommer bli heeeeelt snurrig =D men de kan vara kul!

Ska även se till o packa lite smidigt imon! VI åker ju till Karlshamn.
Devin ska ju döpas på söndag. Jag MÅSTE komma ihåg den uppblåsbara
luftmadrassen!och sedan är de ju en massa pinaler som ska med.
Men de löser sig =)

Nej nu ska jag nana, för mitt huvud gör ont!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0