Dop

..angående dop!

Devin ska ju döpas den 13onde September i Karlshamns kyrka =)
Så vi har bjudit en massa folk som ska komma.

Min mamma ska vara gudmor, min lillebror samt lillasyster
ska vara fadder. Eric yngre syster som bor hos hans mamma,
ville vi också skulle vara fadder, och hon ville =)
meeeen... Erics mamma ringde och sa "vi kommer inte, vi gillar inte kyrkor.."
men seriöst? vilken JÄVLA bortförklaring! men det är DU(/ni) som går miste
om den sötaste lilla pojken som finns på hela jorden!

Eric pappa kommer iaf, och Erics två äldre systrar med familjer =)
Sedan har vi bjudit en massa kompisar och så också!

Devin ska ha dopklänningen som morfar hade när han döptes.
Vi har endel i släkten som också är döpta i den =) de blir lite tradition.

Nej nu ska jag återgå! för vi kaaaanske ska få besök av Linda och Thobbe sedan.
Det är ju fredag, sååå vad händer ikväll?.. typ inget?..

Puss*

Kommentarer
Postat av: Mia

Jisses.. Vilken bortförklaring.. Jag är inte heller så förtjust i kyrkor men vid vissa tillfällen måste man ju gå dit och vid mina barnbarns dop (som jag hoppas det blir en gång i framtiden) kommer jag givetvis att gå dit, finns ju inte på världskartan att man missar ett sånt tillfälle..

Skall hon inte komma om ni gifter er i kyrkan heller då? Dålig stil tycker jag..



Men det kommer att bli ett fint dop ändå..



Kram

Mia

2009-09-05 @ 14:45:30
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0