Frisyr


Hej "bloggen" =P

Jag ska ju klippa mig om förhoppningsvis i veckan hos en kompis.
Då kommer de blir denna frisyren (se bild nedan). Jag har föööör långt
hår nu så de måste klippas. Jag har länge velat testa att färga mig blond, inte för
att "åå jag vill vara blond" utan för att testa hur de ser ut, hur känns de.
Man kommer ju antagligen få en helt annan stämpel i samhället som
blond, än som brunnett. Så jag tänkte, WHY NOT! då ser man ju vad alla
har för fördomar om blondiner. Jaghar med fördommar, som oftast
stämmer, men jag vill testa oh vara en fördom själv? haha gick de ihop?
Vill lixsom bara testa! Meeen aja!






=*

Kommentarer
Postat av: Sanne

Blir nog bra den frisyren!

2009-09-07 @ 18:01:17
URL: http://livetenligts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0