Klippt mig, föräldrargrupp och nytt köksbord

Hej!

Idag har de iaf hänt lite! Jämfört med andra dagar i veckan.
Gick upp i lagom tid, skulle ju följa med ems till sjukhuset, men de
blev ett missförstånd nån stans så de blev inte av, hon hade iaf
med sig en polare till så =) David skjutasade mig sedan till
Linda, chillade ett tag och sedan tog vi bussen till vårdcentralen
där föräldrargruppen träffas. Var skitkul!

Jhonna o Johan med deras pontus va med där =)
Jag följde med dom hem sedan för Jhonna skulle klippa mig!
Så nu är jag korthårig, bild kommer sedan.
De ska även färgas med ikväll =) så de kommer bli niiiiice.

Eric hämtade mig sedan på kvällen, sedan åt vi kött med pasta o vitlökssås.
Fyyyyy faaaan vad mätt jag blev! Pappa hade kommit hit med vårat bord med.
De blev skitnsnyggt, bild kommer med på de imon.

Idag kom My hem från spanien efter måånga långa månder.
Jag hoppas jag kan träffa henne imorgon!! LÄNGTAR! =)

Nej nu ska jag kasta i lite färg och sedan sova som fan, är aptrött.

Puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0