Syrrran 20 år idag! (står nog o pressar utanför systemet =D)

Hej!

Idag fyller min syster år, 20 år! Hon ska nog till systemet idag om jag känner
henne rätt. Vi var ju ditbjudna till Karlsamn för att vara med och fira. Men
vi är upptagna denna helgen, plus att Sara endå kommer hit imorgon el imon.
Hon ska få paket av oss med, så ska vi se om vi inte kan göra en liten tårta med =)

Devin sov HELA natten! =D från 12 till halv 8.. då undrar ni säker, vf han inte somnade
tidigare än 12, saken är de att han sov 6-8, och är då vaken minst 3 timmar innan han
kan somna för natten. Ja då vid halv 8 fick han käk, och somnade direkt igen och
vakande vid strax efter 10! Heelt underbart!

Idag är de OSA för dopet, folk har hört av sig och så, de kommer nog iaf ett par st.
Erics mamma med "familj" ville ju inte komma pga att kyrkan är ju tydligen så hemsk
att man inte ens kan vara på sitt barnbarns dop,..suck! Julia ville ju vara fadder, men
jag förstår att hon inte vill komma om hon får komma själv, hon är 11 år.
Hon känner ju ingen alls där förutom Eric och min lillebror Olle..
Så Erics mamma sa att:
"hon behöver inte alls vara i kyrkan för att vara fadder, hón får ett kuvert hemskickat sedan juh!"
Asså.. bara för att HON väljer att inte komma, så mena rhon på att vi ska vara "snälla"
och endå låta Julia vara fadder. Visst det är jävligt illa att hon inte kan komma eller att
vi låter henne vara fadder? men jag tänker INTE vika mig på den punkten för att
hans morsa väljer att inte komma, no way josè..!

men men!..


Idag så ska vi nog träffa lite folk, blev bjudna till Redcond Andreas + flickvän
ikväll på lite gott! Fidde och natta hänger nog också med. Devin han sover iaf nu igen =)
efter att han har vaknat på morgonen är han lite munter och aktiv typ nån timme
el två, sen vill han sova 2-4 timmar igen =) Han ligger och gosarmed min gamla snuttefilt,
haha, han lägger den över  hela huvudet och luktar och klämmer! sååå söt!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta frulle!


Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0