Torsdag, samtal och uttråkad

Hej!

Idag vaknade Devin typ vid strax innan 10. Han hade sovit brevid
mig sedan kl halv 6 ^^ så mysigt och vakna med ett leende som
ler emot en =)

Jag kollade på våra bäst år som jag faktiskt erkänner tycker är bra :D
Efter de så gick jag upp., plockade lite medans Devin låg o sprattlade
i babygymmet.

Igår fick han btw sina sprutor, han skrek till lite bara, men inte mer än det.
Ingen feber ingenting =)
Han vägde 6340g och var 63cm lång =) Han kissade som vanligt på mätbordet.

IAF! fick sms av Eric vid 11, han har lunch vid 12, så de blev gårdagens rester.
Köttgryta med ris, gott som tusan. Fast jag åt inte, hade precis äit frukost.


Devin är ju döpt! döptes i Khamns kyrka den 13 sept, var jättefint =)
Middagen var kanongod, tackar mormor,  mamma, julli, mona och alla som
hjälpte till med att fixa dopet! och sedan tackar vi alla som ga Devin en
doppresent! TACK!

Ett extra grattis till CECILIA som ska bli mamma den 8 Maj 2010 =)
längtar redan tills hon ska på UL och grejjer =D hehe, har även introducerat
henne för familjeliv ;> familjeliv is the shit.


Jag ringde baby and kids idag igen, jag har ju beställt en Nitro, alla saker har kommit
förutom chassit.. jättekul. Chassit kommer om 5 veckor, jag ba VA?..
ringde tillbaka idag då ihop på att be dom skynda på chassit lite.
Samtalet:

L- Hej! Jag ringde häromdagen angående min Nitro.
Tanten - Okej, vad ville du med de? =)
L- jo alla saker hade ju tydligen kommit, och att jag får vänta 5 veckor på chassit
känns drygt.

Tanten - VA! har du redan fött?
L- jaa han är tre månader..
Tanten - Ja men detta ska vi lösa!! Jag ringer inom en timme!!
L- TACK! :D

Så jag hoppas att jag får de snart! dom sa att jag kunde få visningsexemplaret om inget annat.

Nej nu ska jag duscha.


Puss*
jag vill hinna använda liggdelen >.<



Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummen på att du snart får allt till vagnen så du kan ut och promenera ordentligt ;-)



Kram

Mia

2009-09-18 @ 00:32:58
URL: http://nattmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0