untitled

Hej!

Inatt sov Devin som vanlig, vaknade bara en gång på morgonen vid
5 halv 6 och åt och sedan däckad igen =) Sedan vaknade han vid halv 11,
la han brevid mig i sängen och så lå vi och skrattade åt varandra =)

Sedan var han vaken till halv 2, sedan ville han sova igen, så nu nanar han.

Idag händer nog inte så mycket. Ska se om jag inte kan fixa betsfärg till
mina antika skåp i sovrummet. Vi har ju mörkbetsat vårt nya köksbord
samt alla stolar så vi får köra på samma stil liksom. Blir nog snyggt.
Hade tänkt att vi skulle köra lite mysig stil i köket, om ni kan se de framför er,
det är typ de här rosa/gröna på vit i köket som är tanken, ni vet små fina
små små små blommor på vitt tyg till stilsdynorna, och sedan cerise eller
ljusrosa länger. Jag har ju mest bara rosa oh gröna kökssaker! Så jag
kör på de temat! blir nog bra när det är klart!

I veckan är inte så mycket planerat, mer än att jag ska på babymassage
med Devin =) och sedan på torsdag ska jag iväg med en polare som
stöd och vi hoppas på de bästa båda två =) (eller alla tre?)

På fredag så åker jag nog till Karlshamn då det är dop på söndagen för Devin =)
Vi får hoppas att Linda och Thobbe och Tindra åker med oss ner =) Hade
varit kul!

Nej nu ska jag duscha, och göra varm oboy och kolla på en film,
Vädret är ju lite sådär,...höstigt!

Puss*

PS: Letar efter drivis till min WebC =@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0